Avbryt

Kontonr 5083-9687

Om Eldsberga IBK

Om EIBK
Eldsberga Innebandyklubb startades 2004 och föreningen riktar sig till barn- och ungdomar som vill spela innebandy. Vi är en 100% ideell förening verksam i södra delen av Halmstad kommun. Vi erbjuder möjligheten till att utvecklas inom lagsporten, få nya kompisar och viktigast av allt rörelse och glädje.

VILL BÖRJA SPELA?
För att anmäla ert barn till ett lag klickar ni er vidare till "Bli Medlem" i huvudmenyn och fyll i uppgifter om spelare och målsman. Ledare blir underrättad. Sen är det bara att dyka upp kommande träning. Anläggningar vi håller till i är Eldsbergahallen i Eldsberga och Trönningeskolans idrottshall. Kolla upp i vilken hall resp. lag tränar i. Lagnamnen representerar födelseåret. För karta till hallar klicka på "Vägbeskrivning".

Det är enkelt och roligt att komma igång! Vi har klubbor & skyddsglasögon att låna ut tills ni vet att ert barn vill spela och skaffar egna. Ta med idrottskläder och inomhusskor samt vattenflaska.

Tveka inte att höra av er om ni undrar över något.

Varmt Välkomna!

Lär mer om våra mål och policys:
Ledarguiden är vårat huvuddokument för verksamheten och ledarna.
Mål och riktlinjer
Stadgar